Administrativ medarbejder/bogholder – Aarhus

Hjem » Stillinger » Administrativ medarbejder/bogholder – Aarhus

Har du erfaring med grundlæggende bogføring samt administrative opgaver?
Har du overblik, struktur og evner at arbejde selvstændigt i en dagligdag, hvor der er mange bolde i luften, og hvor forudseenhed og proaktivitet er en nødvendighed?
Vil du arbejde i en virksomhed, som er ambitiøs, og hvor man hjælper hinanden og har en direkte og uformel omgangstone?

Virksomheden
NME Ejendomsadministration administrerer en lang række bolig- og erhvervsejendomme, som de selv ejer hovedparten af og tilbyder udlejning af over 450 lejemål beliggende i Århus. Herudover varetager NME administrationen ejerforeninger og grundejerforeninger, ligesom virksomheden leverer ejendomsservice og pleje af grønne arealer efter aftale.

NME Ejendomsadministration har over 50 års erfaring i branchen og besidder en solid faglig viden og stor indsigt i ejendomsadministration. Virksomheden er velkonsolideret og har i de senere år oplevet en kraftig vækst i antallet af kunder og søger derfor endnu en kompetent medarbejder.

Om jobbet
Du bliver en del af et lille fasttømret team på fire administrative personer. Herudover er der ansat ejendomsfunktionærer og ejendomsserviceteknikere. Du får reference til afdelingslederen, og du vil få din daglige gang på kontoret i Højbjerg, som virksomheden deler med to søsterselskaber og 10 engagerede administrative kolleger.

Du træder ind i en velfungerende, jordbunden og positiv virksomhed, hvor der er et godt arbejdsmiljø og en stor grad af fleksibilitet.

Din rolle som administrativ medarbejder/bogholder er bred, og dine opgaver inkluderer blandt andet:

  • Daglig grundlæggende bogføring, bankafstemninger og kontering af bilag
  • Bogføring af godkendte fakturaer og finansbilag
  • Opfølgning på indbetaling fra lejere og kunder
  • Afstemning af restancer og udsendelse af påkravsskrivelser
  • Diverse indberetninger til offentlige myndigheder(VIRK, SKAT mv.)
  • Udarbejdelse af årsregnskab i samarbejde med kolleger
  • Dialog med kasserer, bestyrelsesmedlemmer og offentlige myndigheder
  • Administrative ad hoc opgaver

Der er god mulighed for faglig udvikling og udvidelse af ansvarsområder indenfor alle aspekter af regnskab og-/eller ejendomsadministration for den rette person. Stillingen er på 37 timer ugentligt, men timetal kan tilpasses specifikke ønsker.

Som person
Nøgleord om dig og dine erfaringer:

  • Erfaring med grundlæggende bogføring og kan læse et årsregnskab
  • Er daglig bruger af IT og har god viden om IT-systemer. Virksomheden bruger Office365, NAV, Danløn og EG Bolig
  • Kan indgå i et selvstændigt samarbejde med erfarne kolleger
  • Er grundig og struktureret, og fungerer samtidig godt i et travlt arbejdsmiljø 
  • Er effektiv og god til at holde mange bolde i luften
  • Har et godt overblik
  • Flydende dansk i skrift og tale

Vi leder efter en medarbejder, som har minimum 3-5 års erfaring med administrativt arbejde på kontor, har en relevant uddannelsesbaggrund og som er i stand til at arbejde selvstændigt. Alternativt er du nyuddannet revisor med erfaring fra forskellige virksomheder og ønsker at gå ejendomsvejen.

NME Ejendomsadministration tilbyder
NME tilbyder et spændende og dynamisk miljø, hvor høj kvalitetsbevidsthed og hvor faglig stolthed er en naturlig del af hverdagen.

Kulturen i virksomheden er præget af stor grad af selvstændighed og med kolleger, der alle bidrager til at nå fælles i mål. Du vil opleve et uformelt og humoristisk miljø med engagerede kolleger, som alle har hjertet med i alt, hvad de laver, og som hjælper hinanden og løfter i flok.

Interesseret?
​Vi kalder løbende ind til samtale og første ansøgningsfrist er onsdag d. 21. august.