Intern Sælger, Aarhus

Hjem » Stillinger » Intern Sælger, Aarhus

SOS

Trives du med at rådgive og sælge via telefonen?
Har du erfaring med salg af et relativt komplekst produkt, hvor detaljerne er i fokus?

VIRKSOMHEDEN
Vores kunde, SOS – Dansk Autohjælp, er kendetegnet ved at have et stærkt kundefokus, hvor medarbejderne har frie rammer og mulighed for at udfolde sig. Kulturen er præget af rummelighed og ”højt til loftet”, og du bliver en del af et kompetent netværk af kolleger.
Du vil indgå i Salgs- og kundeserviceteamet på pt 6 medarbejdere, som rådgiver og sælger abonnementer til kunderne på B2C og B2B markederne. SOS – Dansk Autohjælp bestræber sig altid på at skabe den bedste kundeoplevelse.

STILLINGEN
Det er din opgave at rådgive potentielle kunder der henvender sig via indkomne telefonopkald, samt besvare mails der relatere sig til salgsforespørgsler.
Dine ansvarsområder er bl.a.:
• Rådgive og sælge til potentielle kunder, som viser interesse for SOS Dansk Autohjælps produkter. Både på dansk og engelsk.
• Lukke salget og følge op på kunder, som har været i dialog
• Ringe på kunde-leads fra f.eks. messer.
• Deltage i messer 4-5 gange om året.
Dit arbejdssted bliver virksomhedens domicil i Aarhus.

PERSONEN
Vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra en salgsposition, hvor du er bekendt med de basale salgsværktøjer, som skal bruges når der er tale om telefonsalg. Derudover er du grundig og omhyggelig og i stand til at arbejde med rutiner og detaljer.
Opgaverne inden for dine ansvarsområder løses med omhu, og du forstår at kompleksiteten i produktet og konteksten er afgørende for den gode rådgivning.
Du kan desuden sige ja til:
• At du har overblik og evnen til at lukke salget
• Har demonstreret evnen til både at arbejde individuelt og i teams
• Flydende på dansk og kan tage en telefondialog på engelsk

VIRKSOMHEDEN TILBYDER
Der tilbydes en attraktiv fast løn i en struktureret hverdag i et team orienteret miljø med mødetider mandag til torsdag fra kl. 8.00-16.00 og fredag kl. 8.00 – 15.00.

ANSØGNING
Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Kontaktperson Kirsten Brøchner.

OM SOS International A/S:
We help people on behalf of our customers. SOS International is the leading assistance organisation in the Nordic region. From emergency centres in Denmark, Sweden, Norway and Finland, SOS International provides acute personal assistance all over the world 24/7/365. SOS International offers a wide range of solutions in the form of worldwide medical and travel assistance, roadside assistance and healthcare solutions.
Our competent work force counting more than 1200 employees represents 30 nationalities and works out of our five Nordic offices to meet our clients’ needs within guaranteed efficiency, performance and cost targets every day.
SOS International is owned by 16 of the largest insurance companies in Scandinavia. We are an ISO-certified (9001 Quality Management System and 27001 Information Security Management System) neutral outsourcing partner securing the value chain on behalf of our customers as a trusted partner to provide the optimal end-user experience taking the total cost for our customers into account.