Websiteudvikling – WordPress, blog, tekster, sociale medier
AKTIV HR søger koordinator der har lyst til at arbejde i en HR konsulent-virksomhed.
Virksomheden
AKTIV HR hjælper vores kunder med at opnå konkrete resultater gennem et samarbejde om klart definerede opgaver inden for Human Ressource området.
Så er behovet strategiudvikling, organisationsudvikling, leder- og ledelsesudvikling, rekruttering og udvælgelse (search & selection), så er AKTIV HR den betroede samarbejdspartner.
Stillingen
Som koordinator vil du få reference til selskabets direktør og indgå i et mindre team. Vi har netop lanceret et nyt website og har brug for at fortælle omverdenen, hvor fantastiske vi er.
Opgaver er der nok af, og det vi i første omgang tænker er det mest presserende at tage fat på, er følgende.
- Opbygning af website (vi bruger WordPress)
- Integration med HR Manager
- Arbejde med jobportaler
- Vedligeholdelse af data i AKTIV HRs kandidatoversigt
- Opsøgning og kontakt til potentielle ansøgere
- Vurdering af kvalifikationer
- Sociale medier. Linkedin, Twitter, Facebook.
- Styring af annoncematerialer
- Matchning af kandidater
- Deltagelse i HR projekter
Personen
Du har sandsynligvis en længerevarende uddannelse med fokus på kommunikation. Du vil gerne udvikle dig indenfor HR-området og har tilpas IT forståelse til også at håndtere de tekniske aspekter i WordPress. Har du erfaringer med sociale medier er det bestemt også interessant. Er du kreativ og har sans for grafiske elementer vil det være fantastisk. Du behersker både dansk og engelsk i skrift og tale.
Virksomheden tilbyder
Hos AKTIV HR vil du få gode muligheder for at arbejde med Corporate Branding, Websiteudvikling, sociale medier og HR opgaver.
Ansøgning
Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Søg stillingen ved at sende dit CV via e-mail.
Kontaktperson: Klaus Bendixen
Tlf. 60204546 Mail: kb@aktivhr.dk
Ref. nr.: AKTIV/5121/KB