PA / Personlig assistent til ambitiøse byudviklere på Aarhus Ø

Hjem » Stillinger » PA / Personlig assistent til ambitiøse byudviklere på Aarhus Ø
Trives du i en koordinatorrolle, hvor du som højre hånd til ejerne får praktik og detaljer til at falde i hak?  
Har du blikket rettet mod fremtiden og lysten til at arbejde i en spændende virksomhed, der sætter Aarhus på landkortet indenfor byudvikling? 
Trives du i det daglige med at arbejde proaktivt og med stor selvstændighed for at understøtte og skabe platformen for, at alle projekter kan lykkes? 
Så bør du se nærmere på jobbet her, hvor du får en central nøgleposition i en vækstvirksomhed, hvis projekter hele tiden videreudvikles mod nye højder. 
Byudvikling hvor det uformelle, sublime og ambitiøse går op i en højere enhed 

Kilden og Hindbys navn står på hvert fjerde projekt på Aarhus Ø. Projekterne inkluderer blandt andet Lighthouse, Pakhusene, Bassin7 med det nye havnebad og AARhus boligprojektet. Desuden står deres navn på en række profilerede projekter i Aarhus, blandt andet Æggepakkeriet, og de skal i gang med nyt, spændende projekt i Sydhavnen. ​

Makkerparret har arbejdet sammen siden 2004, hvor Rune Kilden tager sig af selve det at få idéerne og Stine Hindby tager sig af det byggetekniske på deres projekter. Til hvert projekt sætter de deres hold og arbejder sammen med ingeniører, entreprenører, arkitekter og investorer.
Virksomheden er på få år vokset fra to til ti medarbejdere, som alle har deres gang på kontoret på Aarhus Ø. Der er skabt et uformelt miljø på toppen af Pakhusene med højt til loftet, humor, passion, visionære tanker, høj faglighed, seriøsitet og et højt ambitionsniveau.
Personlig assistent
Grundet vækst søges nu til en nyoprettet stilling en PA. Du kommer til at have tæt samarbejde med begge ejere og reference til Stine Hindby.
Som PA’er får du en vigtig rolle i virksomheden, hvor din fornemste opgave bliver at ”rydde sten af vejen” for Stine Hindby og Rune Kilden, så de kan bruge deres tid på byudvikling. Du kommer blandt andet til at beskæftige dig med følgende:
·         At koordinere møder og sikre, at alle materialer og dokumenter er klar til mødedeltagere
·         Deltagelse på ledermøder og diverse andre møder samt udarbejde beslutningslog fra møderne
·         Kalenderstyring for direktører samt holde overblik over kalendere og mødeaktivitet
·         Tovholder på prioriteringer i virksomheden
·         Ekstern kommunikation qua styring af virksomhedens e-mail
·         Rejseplanlægning, herunder booking af færge, hotel og bespisning
·         Booking og planlægning af konferencer
·         Klargøre til møder i huset + diverse praktiske ad hoc ting
·         Udarbejdelse af diverse PP præsentationer og materialer til foredrag mv.
·         Udarbejdelse af ansættelseskontrakter
·         Gennemlæsning af vedtægter, kontrakter mv. og videregive vigtigste high-lights
·         Holde styr på virksomhedens økonomi og udsendelse af fakturaer
·         Gennemlæsning af markedsføringsmateriale og sikre virksomhedens DNA
·         Ekstern kontakt til jurist, bogholder, revisor og ekstern marketing
Når du er startet og har fået alle opgaverne under huden, er der rig mulighed for at udvide dit ansvarsområde med opgaver, som du proaktivt ser behov for i virksomheden.
Vi forestiller os, at du har følgende profil  
Vi forventer ikke, at du er ekspert på byudvikling. Til gengæld forventer vi, at du har solid erfaring med tilsvarende opgaver fra en koordinerende rolle som fx HR, PA eller advokatsekretær, og at du er en dreven person, der kan arbejde selvstændigt med opgaver og overholde deadlines.
Du er klar til at tage ansvar for din egen tid og træffe de nødvendige beslutninger i forhold til de opgaver og udfordringer, der stilles dig, også selvom der ikke altid er en leder på kontoret.
Som person er du struktureret, vedholdende og målrettet. Du er lyttende og serviceminded, men har også et åbent mind-set og lysten til at tage initiativ og byde ind overfor dine kolleger.
Du er er daglig bruger af Office-pakken og har god erfaring med opstilling af præsentationer i PowerPoint. Du er god til at kommunikere på dansk på skrift og i tale, og du har god talforståelse. Gode engelskkundskaber er en fordel.
Kilden og Hindby tilbyder  
Du bliver en del af et dynamisk og et ambitiøst team med gode kolleger og en ”nede på jorden”-stemning, hvor der er plads til mangfoldighed. Virksomheden er præget af et uformelt miljø, hvor der er højt til loftet, og hvor medarbejderne har det sjovt og griner meget, men samtidig ved hvornår der skal koncentration på opgaven, og 100% fokus på at få tingene løst. I virksomheden mærker man dagligt en stor passion for arbejdet med projekterne summe på kontoret.
Du tilbydes en lønpakke indeholdende løn, pension, sundhedsforsikring, frokostordning og mulighed for yoga og fitness i bygningen.
Interesseret?
Aktiv HR varetager rekrutteringsprocessen på vegne af Kilden og Hindby. Al henvendelse vedrørende stillingen bedes rettes til Senior Recruiter Christina Smedegaard på cs@aktivhr.dk eller mobil 2893 1215.
Ansøgningsfrist er den 15. marts 2019, og vi indkalder løbende til samtale.
Vi glæder os til at høre fra dig.